Koszyk: 0  szt.
Wartość: 0.00zł
Sklep-Mercedes.pl PROMERC - bo bez gwiazdy nie ma jazdy...
 AMG GT  CLA-klasa  GL-klasa  GLA-klasa  GLE - klasa  GLK - klasa  GLS KLASA  SLS - klasa  SMART  WYPRZEDAŻE  X-klasa  GLC-klasa  A-klasa  B-klasa  C-klasa  CL-klasa  CLK-klasa  CLS-klasa  E-klasa  G-klasa  M-klasa  R-klasa  S-klasa  SL-klasa  SLK-klasa  Dostawcze / Ciężarowe
Witaj Nieznajomy! Czy chcesz się zalogować? A może chciałbyś założyć konto? Wyszukiwarka:  
  w:   
  Katalog
Kontakt i Informacje
Sklep-Mercedes.pl
9283844   tel. 41 311 50 27
kom. 790 559 959
bok@sklep-mercedes.pl
Dostawy
Regulamin sklepu
Często zadawane pytania (FAQ)
Polityka prywatności
Mapa sklepu
Napisz do nas
Facebook
Koszyk
...jest pusty
Najlepiej sprzedające się produkty w ProMerc:  więcej
KLOCKI HAMULCOWE PRZEDNIE  NR OE  0004203604
KLOCKI HAMULCOWE PRZEDNIE NR OE 0004203604

cena u nas: 895.00zł
orientacyjna w ASO: 1082.95zł
Często zadawane pytania (FAQ)

Adresat

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Adresat przesyłki może być w tej chwili jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

Bezpieczeństwo

Czy moje dane są bezpieczne?

Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych osobowych i danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne. Płatności online obsługiwane są przez naszego partnera:

– Platnosci.pl, czyli firmę PayU S.A. (firma ta, jako operator serwisów PayGSM i PayU (Płatności Allegro) zdobyła wiele doświadczeń związanych z przeprowadzaniem bezpiecznych transakcji w Internecie).

Cena rynkowa

Co to jest cena rynkowa i jak jest wyliczana?

Jest to uśredniona cena, jaka występuje na dany asortyment w innych sklepach, zarówno internetowych, jak i stacjonarnych.

Wprowadziliśmy ją, aby ułatwić Państwu orientację, jak ceny oferowane w naszym sklepie mają się do oferowanych przez inne sklepy.

 

Cena wyświetlana

Czy cena wyświetlana przy danym tytule obejmuje koszt dostawy?

Nie. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku. Zobaczysz je na stronie na ostatnim etapie składania zamówienia. Koszty dostawy.

Czas realizacji

Informując o czasie realizacji lub dostawy zamówienia uwzględniamy tylko dni robocze.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówione towary? 

Na czas, po jakim paczka trafi do Twoich rąk, składa się czas, którego my potrzebujemy na jej skompletowanie i wysłanie oraz czas, który jest potrzebny poczcie lub kurierowi na dostarczenie przesyłki.

Towary w naszym sklepie różnią się od siebie pod względem tego, jak szybko jesteśmy w stanie przygotować je do wysłania - większość wysyłamy w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy), wyjątek stanowią przesyłki wysyłane poprzez Pocztę Polską, na które to zastrzegamy sobie czas wysyłki 48h.

W przypadku wysyłki poprzez kuriera (odbiór przesyłek w każdy dzień roboczy pn-pt) przesyłka zostanie nadana w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od chwili złożenia i potwierdzenia zamówienia. Prosimy szczególnie dokładnie sprawdzić wszystkie dane, wypełniając formularz z zamówieniem - takie towary wysyłamy niemal natychmiast i może nie być już okazji, by wprowadzać zmiany.

Czas dostawy (doręczenia paczki)

Jest to czas od momentu wysłania paczki z Sklep-Mercedes.pl do chwili jej doręczenia przez pocztę lub kuriera. Czas dostawy zależy od wybranej formy doręczenia. Jeżeli wypełniając zamówienie, zdecydujesz się na dostawę pocztą, prawdopodobnie potrwa ona 2 dni robocze, jeśli wybierzesz dostawę kurierem - paczka dojdzie w ciągu 24 lub 48 godzin od momentu jej skompletowania i wysłania jej z Sklep-Mercedes.pl.

Dane osobowe

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Sklep-Mercedes.pl?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie Sklep-Mercedes.pl są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Sklep-Mercedes.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom.

Faktury

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówione towary? Tak. Taką informację należy zaznaczyć w uwagach zamówienia, podając dokładne dane (nazwa firmy, adres, NIP), na które ma zostać wystawiona faktura VAT. 

Czy mogę otrzymać kilka faktur na towary z jednego zamówienia?

Nie. Faktura obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce. Fakturę dołączamy do każdej przesyłki. Jeśli chcesz mieć poszczególne towary na oddzielnych fakturach, musisz złożyć oddzielne zamówienia. W pierwszym zamówieniu możesz zaznaczyć, by zostały przysłane w tej samej paczce.

Karty kredytowe

Transakcje z użyciem kart kredytowych/płatniczych obsługiwane są przez naszego partnera:

- firmę PayU S.A. w wariancie Protected Payment – oznacza to, że płatność jest weryfikowana w ciągu 24h przez system Platnosci.pl, my w tym czasie przygotowujemy przesyłkę i po otrzymaniu potwierdzenia transakcji przez serwis Platnosci.pl dokonujemy wysyłki.

Kawiarenki internetowe

Czy można korzystać z Sklep-Mercedes.pl w kawiarence internetowej?

Jeżeli jesteś bywalcem kawiarenek internetowych i stąd odwiedzasz strony Sklep-Mercedes.pl, musisz szczególnie pamiętać o konieczności wylogowania się po zakończeniu wizyty w sklepie. W przeciwnym razie ktoś inny, korzystający z tego samego komputera bezpośrednio po Tobie, mógłby mieć dostęp do Twojego konta.

Kontakt

Jak się z nami skontaktować?

Wszystkie uwagi, pytania, propozycje, skargi i pochwały ;) prosimy kierować do właściciela serwisu Sklep-Mercedes.pl:

Auto Serwis Gercars Andrzej Kuleta
Dziewięczyce 25
28-440 Działoszyce
e-mail:
bok@Sklep-Mercedes.pl
Infolinia : od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00
oraz w sobotę w godzinach 9.00 - 14.00
tel. 790 559 959

Koszty dostawy

Jaki jest koszt dostarczenia przesyłki?

Koszty dostarczenia przesyłki zależą od tego, gdzie dostarczamy przesyłkę oraz od tego, jaki sposób zapłaty wybrano dla danej przesyłki. W Polsce przesyłkę możemy wysłać: za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub firmę logistyczną DHL (przesyłki kurierskie). Poza granice Polski - ustalenia indywidualne na telefon / mail. Szczegóły - tutaj.

Czy koszty przesyłki obciążają mnie czy Państwa firmę?

Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający.

Czy koszt dostawy zależy od wagi przesyłki?

Nie. Jest zryczałtowany. Zależy od sposobu dostawy i państwa, do którego ma być wysłane zamówienie. Koszty dostawy.

Czy koszt przesyłki jest pokrywany przez Państwa również wtedy, gdy zabraknie którejś z zamówionych pozycji i przez to całkowita wartość zamówienia nie osiągnie wartości zwalniającej zamawiającego z opłaty za dostawę?

Warunki dostawy nie ulegają zmianie, jeśli obniżenie wartości zamówienia następuje z winy sklepu. Oznacza to, że w takim wypadku Gercars ponosi koszty dostawy.

Przesyłka gratis

Co mogę zrobić, by nie ponosić kosztów wysyłki?

Wystarczy złożyć zamówienie o wartości powyżej 999 zł, a dostarczymy je gratis przesyłką kurierską lub pocztową na terenie Polski.

Liczba zamówionych towarów

Czy zamawiana liczba sztuk danego towaru jest ograniczona?

Tak – nasz internetowy system sprzedaży pozwoli zamówić tylko taką ilość, jaką aktualnie dysponujemy na magazynie.

Odbiór osobisty

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Nie. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby koszt przesyłki był jak najniższy. Przy złożeniu zamówienia powyżej 999 zł, jego dostawa poprzez przesyłkę kurierską lub pocztową jest bezpłatna. Przy zamówieniach o wartości poniżej 999 zł, naliczymy koszt dostawy zgodnie z tabelą opłat "Koszty dostawy"

Płatność

Jakie są możliwe sposoby płatności?

Akceptujemy płatności kartami kredytowymi (Visa Classic/Gold, MasterCard, AmericanExpress, e-kartami), przelewami bankowymi i za zaliczeniem pocztowym.

Czy można u Was dokonać zamówienia za zaliczeniem pocztowym (nie za pomocą karty kredytowej) pod inny adres niż adres zamawiającego?

Tak. Przy składaniu zamówienia można wybrać inny adres niż adres zamawiającego. Ale trzeba pamiętać, że za paczkę zapłaci jej odbiorca gotówką.

Jak płacić przelewem?

Wybierając tę formę płatności, płacisz po złożeniu zamówienia. Przelew możesz zrobić przez Internet, w banku lub na poczcie. Przesyłkę wyślemy dopiero wtedy, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto (zazwyczaj następuje to następnego dnia po dokonaniu przelewu). O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym e-mailem.

Co to znaczy "płacę z Inteligo" lub "MultiTransfer", "Przelew z BPH", "Płać z Nordea", "mTransfer"?

Jeśli masz konto w jednym ze współpracujących z Dotpay.pl lub Platnosci.pl banków, możesz zapłacić za zakupy bezpośrednio ze swojego konta. Klikając w logo Twojego banku, szybciej zalogujesz się na swoje konto i łatwiej dokonasz przelewu - nie musisz pamiętać o wpisaniu naszego numeru konta ani numeru zamówienia, bo ten uzupełnia się automatycznie. Tym samym wcześniej otrzymujemy informację o dokonanym przelewie i od razu przystępujemy do realizacji zamówienia.

Zapłaciłem przelewem, nie zostało zrealizowane zamówienie w całości. Dlaczego pieniądze nie zostały zwrócone na konto bankowe, z którego dokonałem przelewu?

Część klientów Sklep-Mercedes.pl płaci przelewem wpłacając pieniądze w okienku pocztowym lub bankowym, dlatego nie zwracamy ich automatycznie. Pieniądze za niezrealizowane zamówienie lub jego część dopisywane są jako nadpłata do konta klienta w Auto Serwis Gercars i mogą być wykorzystane przy realizacji następnego zamówienia. Jeśli życzysz sobie abyśmy dokonali zwrotu nadpłaty przelewem, wyślij e-mail na adres bok@Sklep-Mercedes.pl z numerem zamówienia i numerem konta bankowego.

Prezent

Czy można złożone przeze mnie zamówienie wysłać jako prezent?

Jeśli płacisz kartą kredytową lub przelewem, możesz zrobić komuś prezent, wysyłając zamówienie pod jego adres. W tym celu w uwagach zamówienia należy opisać, że wysyłka ma być prezentem oraz wybrać inny adres dostawy.

Rezygnacja z zamówienia

Czy można zwrócić zamówione towary?

Z towaru kupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek (fakturę) oraz krótkim, pisemnym uzasadnieniem. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze otrzymasz przekazem pocztowym, przelewem na konto lub jako zwrot na kartę kredytową (w zależności od formy płatności za to zamówienie). Możesz też pozostawić tę kwotę na swoim koncie finansowym w Sklep-Mercedes.pl jako nadpłatę do wykorzystania przy kolejnych zakupach. Pamiętaj jednak, że koszt dostawy nie podlega zwrotowi. Towar odsyłasz na swój koszt.

Stan realizacji zamówienia

Jak można sprawdzać stan realizacji zamówienia?

Możesz to sprawdzić w historii zamówień na swoim koncie w naszym sklepie, lub wysyłając e-mail z zapytaniem na adres: bok@Sklep-Mercedes.pl

Towar niedostępny

Czy może zdarzyć się, że zamówiony przeze mnie towar jest niedostępny?

Teoretycznie nie. Oferta prezentowana na Sklep-Mercedes.pl jest tworzona na bazie aktualnie posiadanych przez nas towarów na stanie magazynowym. Nieścisłości pojawić się mogą, gdy ktoś inny w tym samym momencie zamówi towar wybrany przez Ciebie. Takie sytuacje należą jednak do rzadkości i sprawa załatwiana jest indywidualnie (drogą mailową lub telefonicznie). 

 

Uszkodzony towar

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne, odeślij go z powrotem do nas, w przeciągu 7dni roboczych, na adres naszego Biura Obsługi Klienta zwykłą pocztą (nie odbieramy przesyłek za pobraniem). Koszty odesłania reklamacji zostaną Ci zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez producenta. Dołącz otrzymany wraz z przesyłką rachunek oraz krótkie uzasadnienie przyczyny reklamacji. W przypadku zasadności reklamacji wymienimy produkt na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
Jeśli przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, do reklamacji należy załączyć protokół spisany wraz z pracownikiem poczty/firmy logistycznej.

Adres, na który należy odesłać reklamację:

Dział Reklamacji i Obsługi Klienta
Auto Serwis Gercars Andrzej Kuleta
Dziewięczyce 25
28-440 Działoszyce
z dopiskiem zwrot nr zamówienia (zwrot nr ID: XXXXXX)

e-mail: bok@Sklep-Mercedes.pl
Infolinia : od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00 oraz w sobotę w godzinach 9.00 - 14.00
tel. 790 559 959

VAT

Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?

Tak, ceny zawierają podatek VAT.

Czy przy wysyłkach zagranicznych płaci się VAT?

Obecnie nie ma możliwości prawnych zwrotu tego podatku (lub pomniejszania ceny) przy sprzedaży i wysyłce zagranicznej. 

Zmiany w zamówieniach

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?

Na prośbę klienta przekazaną e-mailem możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu, ale tylko wtedy, jeśli zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane i wysłane. Nie jest to możliwe przy zamówieniach płatnych kartą kredytową, przy których dokonywana była autoryzacja on-line, jeśli zmiany powodują zmianę kwoty do zapłaty. Nie mamy możliwości zmiany sumy, na którą dokonana była autoryzacja, nie przechowujemy, a nawet nie poznajemy numeru karty kredytowej (klient wpisuje dane karty bezpośrednio na serwerze firmy PayU S.A.), co uniemożliwia jakiekolwiek zmiany.

Zwrot przesyłki

Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

Jeśli paczka nie została wysłana (klient dostaje o tym informację e-mailem), wystarczy wysłać na adres bok@Sklep-Mercedes.pl numer zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, trzeba zwrócić paczkę lub nie odbierać jej z urzędu pocztowego.

Kontynuuj
Zaloguj się
E-mail

Hasło



Nowy klient?
Zapomniałeś hasła?
Bestsellery
01. ISOFIX UCHWYT FOTELIKA PRAWA STRONA NR OE 2038601187
02. OLEJ AUTOMAT SKRZYNI ATF134 5 LITRÓW OE 001989680317
03. GŁOŚNIK SPRINTER OE 9018270060
04. OLEJ DO AUTOMATYCZNYCH SKRZYNI BIEGÓW 722.6XX ATF134 1L NR OE 00
05. POKRYWA WTRYSKU KALOSZ OBUDOWA 1021410990#
Ostatnio oglądane
TULEJA GUMOWA MOCOWANIA CHŁODNICY A203 504 01 12
TARCZA HAMULCOWA PRZEDNIA NR OE 1774210000
KLOCKI HAMULCOWE PRZEDNIE KLASA A / B / CLA OE 0084200620
OLEJ SILNIKOWY CASTROL EDGE 0W30 4L - SYNTETYK!!!
BĘBEN HAMULCOWY TYLNY A - KLASA W-168 TRW OE 1684200401
GWIAZDA ATRAPY PRZEDNIEJ NR OE 2158880186
EMBLEMAT 313 CDI OE 9018174914 SPRINTER
LAMPA PRZEDNIA PRAWA OE 211 820 02 61
WKŁAD FILTRA OLEJU KNECHT, NR OE 1661800209
LAMPA TYLNA LEWA A204 820 19 64
metody płatnoœci